Gott nytt 2009!!!

Sista dagen på detta året, 2008 är över.
Känns ganska bra för min egen del. Haft ett väldigt omtumlande år både glada och sorgliga minnen.
Men tar bara med mig de goda, de dåliga ska jag bara försöka ta lärdom av.....
Så nu ser jag fram mot ett strålande 2009. Tycker allt att det ser ganska ljust ut med otroligt många utmaningar.

Sedan var det ju det här med nyårslöfte..... Ska man lägga ett?? Ska man låta bli att säga det högt??
Ja det är ju några timmar kvar innan jag måste bestämma mig.
Kan avslöja att jag för ett år sedan gav ett till familjen, historien bakom det låter jag vara osagt men jag gav ett löfte om att minst en gång i veckan bära kjol. Och det har jag hållit hela året igenom!! Visst är det bra??

Nu återstår bara att skåla in det nya året med lite bubbel, slänga en snabb blick på året som gått och sedan tar vi första steget in på 2009.
(En liten speciell hälsning till lilla Lukas, 3 dagar gammal. Välkommen till världen och ta hand om dina föräldrar.)

TIDEN TAR ALLT 

Puss & Kram Antionetta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0