Något saknas mig idag.

Onsdag och jag saknar något så det känns i hela min kropp. Det är alldeles tomt. Och så kommer jag på det....
DET ÄR INGET GREYS IDAG!!!
Säsongsuppehållet kommer ju göra mig tokig. Så här kommmer lite citat som dykt upp under hösten.
Håll till godo och hoppas att jag kan stilla någons oroliga humör idag....




Christina Yang
I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man.
Derek Shepherd
She's tough. She tries to hide it. She's difficult. But if you make an effort, she's worth it. She's worth the effort.
Meredith Grey
People are constantly asking you to tell them how you're doing. How the hell are you supposed to know?
Izzie Stevens
Just because people do horrible things... it doesn't always mean they are horrible people.
Och en sista av Meredith, Christina & Izzie; 
Vi föds, vi lever, vi dör Men om döden inte är det sista som händer oss vad händer då?
Bara en sak är säker, Det är inte över förrens det är över.

Puss & Kram Antionetta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0