Önskelista

Den 1 dec idag och endast 24 dagar kvar till jul. Hög tid att skriva önskelista och lägga under mattan i hallen så tomten hittar den.
Vi barn som har flyttat hemifrån men ändå ska fira julen där hemma måste ju skicka hem listan så att tomten vet var han ska lämna paketen.... Så det blir dagens uppgift.

Här kommer min önskelista för året;
* Svart kökshanduk (mina blåa matchar inte i köket längre)
* Ipod
* Dammsugar kulor. Såna som gör att det luktar gott vid dammsugning.
* Preset kort IKEA, (vill ha en svart tallrikar därifrån.)
* Svart slask-rensare (den jag hade försvann spårlöst på pip-festen)
* Tändare med långts skaft.
* Tidningen illustrerad vetneskap
Och så den sista punkten som varit med sedan jag var barn.
* Fred på jorden och att mamma & pappa får det de önskar sig helst;  Två snälla barn.

Puss & Kram Antionetta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0