Sjuk...

....hur kul är det??!! Inte alls vill jag lova.
Så nu ligger jag här i soffan med en karta Esberitox som ska göra mig bättre, Ätit apelsin, ska vara bra med c-vitaminer, tagit noskapin mot halsen och lite nässpray så jag kan andas.... Är inne på 4:e koppen te med honung.
Hoppas att jag är frisk imorgon!!

När man är sjuk ser men alldeles för mycket på tv, Har sett de flesta serier nu.
Kan ju inte säg att jag känner mig varken sexig eller snygg med en röd näsa och allt snörvlande. Och till råga på allt så ska man gråta över alla sorgliga och romantiska öden. Känner man sig ensam i vanlig fall blir det inte bättre av att vara förkyld, Jag lovar!!

Så det är bara att utrota allt snor och komma på benen igen.....

Puss & Kram  (på håll, vill inte smitta) Antionetta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0