Stjärna på is - JAG!!

Då var det dags att sätta på sig de gamla skridskorna. Planen har varit att hitta på något som man inte brukar göra och göra det med sina vänner. Vad som helst bara det är en aktivitet som inte är för dyr.
På dagens schema stod skridskoåkrning.
                                                                   
Detta är mina gamla skridskor sedan skoltiden men de gick lika bra att änvända även nu vid 30 års ålder. Faktiskt så var de helt super. Kan inte skylla mina saknade talanger på dem.

Så vi begav oss till Rambergsrinken och snörade på oss de vita. Men redan innan jag klev på isen slogs jag av vad alla dessa unga barn var duktiga. En tjej som imponerade med både pirutter och annat magnifikt på isen var en tjej som heter Mikaela. Kolla in de här bilderna.... Man kan inte annat än att bli imponerad.
                          Hon är en riktig isprinsessa!!

Annat vad det med nästa person. Men många skratt blev det och det är inte bara rumpan som kommer ha träningsvärk imorgon utan även skrattmusklera. Har nog inte åkt skridskor på 10 år men det var helt superkul och detta kommer jag definitivt att göra igen. Titta och njut på alla mina konster....*ler*

                      

Puss & Kram Antionetta

Kommentarer
Postat av: linda

sv: tack så hemskt mycket :)

2008-12-08 @ 21:01:04
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0