30 plus

Ja då har man fyllt 31. Ingen speciell känsla alls detta året faktiskt. Hade till och med nästan glömt att det var idag... Kanske inte just idag eftersom jag vaknade till att mina föräldrar sjöng för mig, UNDERBART!!
Men i början av veckan hade jag faktiskt ingen tanke alls på det.... Nästan lite sorgligt, är det bara för att man klarat av 30 strecket??
Men jag har haft en underbar dag, många som har kommit ihåg min födelsedag!! Tack alla!!

Fick ett skojmail från en vän där det stod grattis på 21 års dagen... Kändes bra till en början men så började jag tänka på det. Jag bodde då i en resväska på ett hotell i Norge och jobbade inom bar & restaurang. Åt dålig mat och jobbade för mycket. Det var kul där och då och jag är glad att jag gjort det. Men längar inte tillbax till det.
Så jag är ganska nöjd med att fylla 31 och fast jag saknar en årslön på kontot så är jag mycket rik på bra minnen och ännu flera vänner i nuet.

Nu ska jag sova första natten av resten av mitt liv!!
Puss & Kram Antionetta

Kommentarer
Postat av: Mariah N

Tack för utmaningen,har gjort en sådan förra veckan dvs att skriva 7 saker om sig själv.

2008-11-06 @ 21:33:57
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: Jilina

Får väl säga grattis i efterskott då :) Själv så fyller man 25 om 25 dagar. Lr nja snarare 26 dagar är det väl om man ska räkna rätt.. jag har en nedräkning i min blogg hehe. därför har jag koll.jag fyller den 3.



då du hade utmanat mig för några dagar sen, så undrar jag nu : hur hittade du till min blogg? alltid kul att veta hur folk hittade till ens blogg tycker jag.

2008-11-07 @ 10:19:58
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0