Årets första snö...

...har fallit över mina fotspår. Visst har det varit vitt på taken några dagar innan men det har bara varit den kalla frosten som varit på besök.  Men även mina blommor på balkongen har nu tagit ledigt. Det är dags för den vita nyinköpta preseningen att göra sitt jobb. Så får vi se vad som händer om sisodär en 6 månader..

Sista veckan i november har tagit sin början och nu har snön kommit, tyvärr är det väl inte för att stanna heller. Och vad hade det gjort, det är ju inte ens en cm snö utan bara lite puder. 
Men om jag har tur ligger det på marken även imorgon bitti när jag ska gå ut och gå morgonpromenaden.

Någon som har mera snö, kasta en snöboll för mig mot en gatlykta och gör en snöängel...

Puss & Kram Antionetta

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hejsan..

Råkade snubbla in på din blogg idag :)

Om du gillar snö ska du komma till Norrköping och hälsa på. Här bara vräker det ner just nu.

Själv är jag mer för värme och ser fram mot min Thailandsresa.

Hoppas du har en riktigt bra dag.

Kram Patrik

2008-11-25 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0