Söndagsångerst...

.....eller är det vanlig tidsångerst.
Jag tror inte jag har söndagsångerst för att helgen är över och jobb i en vecka börjar imorgon.
Helgen har ju varit skön och uppvilande. Fast jag ser ju inte riktigt hur jag ska kunna pussla ihop min vecka. När ska man göra allt??
Jag känner mer tidsångerst för att det bara är 6 veckor kvar till jul.
Visserligen ska det bli skönt med lite ledigt under två mysiga julveckor hemma i Blekinge med hela familjen samlad.
Men det är ju så mycket man ska hinna med innan dess..... Jag skulle helt klart behövt minst två timmar till varje dag.
Men vi fick bara 24h's dygn så det är bara att ta till vara på den tiden så mycket som möjligt!

Men en sak är säker, Jag ska umgås med mina nära och kära mer än vad jag ska städa hemma.....*ler*

Puss & Kram Antionetta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0