Stövlar

Idag gick jakten vidare på ett par stövlar.
Mina svarta älsklings stövlar har gjort sitt och sagt till om det ordentligt. Så i två veckors tid har jag besökt alla stadens skoaffärer och några till. Men med tjocka vader är det ett uppdrag endast för den starke....
Jag trodde att prova behå var det värsta i shoppingvärlden man kunde göra men jaga stövlar är en tajt tvåa.

Man gå in i butiken. Ser alla stövlar, det finns ju ett brett utbud och man känner hoppet. Självklart ska någon av dessa passa mig. Kollar igenom dem och provar de snyggaste... Men nä, Det går inte att stänga dragkejan ända upp.
En väldigt trevlig expedit (manlig och snygg dessutom) skulle nog försöka uppmundta mig; Du har för små fötte mot dina vader...HAHAHA jo det är ju just det. Tog det inte riktigt som en komplimang!
Så med storlek 37 i skor får man ha väldigt smala vader. Hade jag haft 39 i skor skulle allt löst sig men inte så lätt ska vi itne ha det.

Så efter alla dessa prövningar så har jag faktikst inhandlat ett par. Helt otroligt!! Nu står de i hallen och bara väntar på att bli använda.
.
Puss & Kram Antionetta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0