TV-serier

Jag säger alltid att jag inte följer någon speciell serie på tv men om man ska ransaka sig själv så är jag precis som många andra en liten fånge bakom den där burken...
Som idag är det "Ensam mamma söker", Vilken serie.... Näst sista avsnittet och jag får inte missa det.... Det är ju nu det avgörs vem som får vem. Kärlek är ju det finaste som finns så det är klart man är nyfiken.
På onsdagar är det "Greys anatomi", såna personligheter. Skrattet blandas med kloka ord från någon klok författareoch så ibland en tår i ögat. Mmm gillar det.  Och så har vi ju "oskyldigt dömd" på tisdagar. Kan inte hjälpa det men Persbrant lockar verkligen en till tv rutan varje tisdag.

Så trots att jag har en tjocktv av märket "telefunken" (görs det märket längre) så sitter jag gärna framför den någon timme då och då. Skomarkarns barn ni vet....

Puss & Kram Antionetta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0