Vanlig tisdag??!!

En helt vanlig tisdag i mitten av november... eller är det något speciellt idag?
Jag vet inte men det verkar som om livet ler mot många av oss idag......

Mitt stjärntecken sa att jag denna veckan skulle uppleva något jag längtat efter.... Det är väl bara att se vad veckan har att komma med för kul.

Kunde inte låta bli att tjuvlyssna i kön i mataffären idag; En tjej var väldigt glad för hennes kille skulle bjuda henne på någon resa. (Hon ringde och berättade för inte mindre än 5 av sina vänner medans jag stod bakom henne.)
Jag har en kompis som äntligen har fått en egen lägenhet efter allt letande, en annan vän som är med i en såpa med Viktoria Silverstedt idag.
En annan som njuter av tiden med sina barn. I trapphuset hörde jag hur grannens kille sa "du är min äkta gumma" med kärlek i rösten. Då blir man ju glad. En annan ny bekantskap har fått fast jobb. Ett par i garaget stod och kysste varandra medans de låste bilen. En annan tjej jag känner, känner sig friare än på länge.
Och så vet jag tretton tjejer som ser väldigt mycket fram emot fredag.... Bara det förgyller ju tisdagen.

Så det är nog en bra tisdag idag....

Puss & Kram Antionetta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0