Vintertid

Nu har det gått en vecka sedan vi vred tillbax klockan och mörkare har det blivit!! Och inte så lite heller....
Fortfarande går jag runt och tänker på den där klockan. Det är nog inte sund alls när jag tänker efter.
Tex inatt när jag gick hem från en liten hemma fest hos vänner (väldigt rolig by the way med många skratt som vanligt) så gick jag där vi halv ett  och jag tänkte att nu är igentligen klockan bara halv tolv.... Så när jag kom hem kom jag inte riktigt i säng för hon var ju inte så mycket som man trodde. Imorse när jag vaknade vid 9 tiden så tänkt jag... herregud klockan är egentligen redan 10.... Snacka om att hitta sätt att stressa sig själv.... Får nog verkligen sluta upp med detta tänkande.

Så att göra denna veckan är väl att få fixat vinterdäck på min svarta lilla skönhet och så trillskas min spis så ett samtal till hyresvärden är inplanerat. Annars så ska jag försöka leva efter mottot: LEV I NUET!!!

Puss & Kram Antionetta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0