Höstens accessoar

Snacket runt lunchbordet idag var höstens viktigaste accessoar... Scarfen. I stickad version....
Jag var på modevisning förra veckan och det var väldigt mycket prat om scarfen. Och vad många det fanns i olika former, färger och storlekar. Hur ska man kunna välja??

Så nu eftersöker jag någon som kan sticka, vill ju ha en enkel men fin och i vald färg. Funderar på en lila då det verkar vara höstens färg, men en svart är ju oxå fint. En blå ska ju visst passa min ögonförg.
Som i tidigare inlägg önskade jag att skolan lärde ut kodning, nu saknar jag att jag inte fick lära mig att sticka i skolan. Eller fick jag det, där någon gång på högstadiet... Glömt är det nu iallafall.. de där mattetalen och årtalen om alla stora händelser var så mycket viktigare då.....

Så stickar du, hör av dig!!
Puss & Kram Antionetta


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill oxå ha en svart stickad sjal så säg till när du hittar en i butik eller ngn som kan sticka åt oss...

2008-11-02 @ 17:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0