Måndag och det regnar

Ja då var det måndag... ny vecka med nya möjligheter skulle min far ha sagt om han sett mig i morse med håret på ända. Jag kanske inte var lika optimistiks men tyckte ändå att jag klarade frukost och morgonbestyr med ett halvt leende på läpparna.
Har börjat lyssna på Hening Mankells "Kinesen" på cd bok.... Med skräck blandad glädje körde jag till jobbet... Vilka röster och egenheter det finns. Kändes lite motigt att ha så kort väg till jobbet, hade gärna hört några kapitel till.
Jag som gillar att läsa har dock funnit min överman i denna konst. Att lyssna på någon annan som läser är ju så härligt. Specielt eftersom de gör så roliga röstlägen för de olika personerna. Tänk på det nästa gång ni lyssnar på något... Man kan få många skratt av det....

Har fått mig en nackmassage idag oxå.... GUD VA SKÖNT!!!! Kompisar med kunskaper är väldigt bra att ha....Tack massor för att jag nu kan röra mig lite mera normalt igen. 

Ha en bra början på denna veckan!!
Puss & Kram Antionetta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0