36000 har gjort det

och av dem var det 10600 i göteborg. I lördags gick midnattsloppet i göteborg...... 1mil, 10 km eller varför inte 10 000 meter.
Där fanns löparkungar från kenya, tävlings löpare, riktiga amatörer och så de vanliga motionärerna. Tyvärr även dödsfall, vilket är väldigt sorgligt.
Men mitt i detta virrevarr av folk fanns aktikst lilla jag med! Ja ni läste rätt, jag snörade på mig mina dojjor och gav mig ut.... ska ju villigt erkänna att lite mera träning innan hade inte skadat. Men det var riktigt kul, en folkfest utan dess like. Så jag ser redan fram emot nästa lopp, Sylvesterloppet........

Kommentarer
Postat av: Yvonne & Thoddan

Men va häftigt och springa midnattsloppet, duktig du är :-)

2009-09-16 @ 22:16:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/viktkampen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0