Inga storvisnter

Får nog påstå att sommaren är fulländad. Jag har badad i havet, varit på kalas och ätit langos och i veckan blev det oxå ett besök på liseberg och den traditionella mjukglassen fick sätta punkt för en helt otroligt fin dag med väder och skratt.


Tyvärr så vann jag inte ens en liten godisbit på alla hjulen som snurrade men mynt spelade jag bort.  Får väl säga att jag har bättre lycka i kärlek då..... håller fortfarande tummarna för det. Men en i sällskapet verkar ha både och... ingen jättevinst men man hoppas ju på att man blir bjuden en vacker dag så nöjer jag mig med tur i kärlek!

                                             
Var ju tvungen att jämföra händer oxå. Mina är nog ganska små men lite skratt blev det iallafall..... Nu har jag ju nästan skakat hand med både Carl Lewis, Pele och Wayne Gretsky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0