Ledin

Jag och 13 000 andra intog Lisebergs stora scen för att titta på den svenska rock-pop-vis sångaren Tomas Ledin.
Alla hans låtar har man ju ett sommar minne till. Han är liksom en del av ens uppväxt.

Varje låt som spelades så antingen så kom man ihåg ett minne som just då hade satts i samband med den låten eller så var det en person som återspeglades för mig.... Sjöng med som en galning!! Men trevligt var det.
"En del av mitt hjärta"...... HAN vet nog precis att jag känner så. Låten är så precis perfekt.
"Hon gör allt för att göra mig lycklig"........ Vem önskar inte att det ska bli så.
"Håll ut".... från nya skivan, jag är såld! Tyckte den var super.
"I natt är jag din"... kommer ihåg den där kvällen när det var sista tyckarlåten och jag fick dansa med HAN.
 "Snart tystnar musiken"....... Kunde inte avslutat med någon bättre låt!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0