Lila

Då var det bestämt.... Det blir lila i vardagsrummet. Det gröna ska ut och det lila ska in..... Så nu har det shoppats i helgen och veckan.
Lila gardiner köpte jag för ganska länge sedan men nu ska de sys och upp...... Fått veta att en present ligger hemma i Blekinge och väntar, lila filtar till min soffa. Köpt vita kuddar till detta.
Lila dukar som matchar gardintyget har idag inhandlats två stycken till borden i rummet. Lila blockljus till mitt ljusarrangemang är inhandlat och så naturligtvis två lila gerbera var jag tvungen att slå till med.
Kommer bli jättefint när det är färdigt!! Igentligen är det bara lila värmeljus som saknas.... Det hade liksom blivit pricken över i:et.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0