Madonna!

Två konserter på en vecka... inte illa alls.
På söndagen samlades vi hemma hos ett par vänner och fick en helt fantastisk middag med lite rött att dricka till. Inte fel alls.... Sedan bar det av mot ullevi. Tyvärr så hade vi inte vädret med oss alls utan regnet öste ner medans vi tog oss ner till stan. I jeans och munkjacka så kommer man inte långt när det regnar.. Det kan jag nu berätta av erfarenhet.

När vi hittat våra sittplatser jagade jag runt efter en poncho eller liknande. Vad jag hittade var en kär gammal vän som kunde dela med sig av en sopsäck, vad för man inte för denna musik!
Så såhär söt var jag.............

Den själva konserten eller mera showen skulle jag vilja kalla det, fick inte högsta betyg av mig.. Tyvärr!
Visst man måste ju vara imponerad. Madonna är över 50 år springer och hoppar på scen i två timmar och sjunger samtidigt. Dock såg man vid flertalet tillfällen att det var playback..... tråkigt men helt förståligt!

Inte så mycket spontanitet utan varje steg var inövat och det var som en urtjatad sommarteater...... Men å andra sidan är jag inte helt tillräknelig här, Jag är ju inget jätte Madonna fan...... Trodde väl mera att detta skulle vara lite cult. Det var ju 19 år sedan hon var här sist och kommer nog inte tillbax. Så det kan jag iallafall säga... Jag såg henne!!

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0