Sanningen

Det finns böcker och olika mail som cirkulerar med citat från vad barn har sagt. Oftast brukar man få sig några skratt när man läser dem. De är ju så söta och säger oftast precis vad de känner och tänker.
Genom åren har man ju hört väldigt många föräldrar berätta vad deras barn har sagt eller gjort men idag hörde jag nog det gulligaste av dem alla.
En vän hade precis gett sina barn mat på kvällen och plockade undan, då ställer sig den stora pojken upp och säger.....
"MAMMA, JAG VILL BLI KÄR" Kan det bli mera klockrent.....
Det var nästan så jag rös när jag hörde det...... För vem vill inte det?? Men hur förklarar man det för en sjuåring. Han vill inte vänta till han blir äldre och han vill ha tjejkompisar nu!

Så jag säger detsamma;
MAMMA, JAG VILL BLI KÄR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0