U2 - magiskt!!


Så närmade vi oss Ullevi runt kl 8 på kvällen. Vi gick bland alla andra och småpratade. Öronpropparna låg i fickan, Köpte en varsin flaska vatten och sedan igenom säkerhetskontrollen. Nu skulle det verkligen hända.

In på planen tillsammans med massor andra. Vi var så spända och gick och nynnande på låten "I still haven't found what I'm lookin' for".  Nu var det inte många timmar kvar innan vi skulle få se Bono, The Edge och gänget.

Vi tog plats nästan precis i mitten. Framför alla kameror i mitten. Såg helt perfekt. Vi såg ju dem faktikst på riktigt!!!!
Hela koncerten som var i 2 timmar var helt kanon. Jag får gåshud bara jag tänker på det och inget kunde vara bättre än att få vara där med syster min. Ska tilläggas att detta var något som hon helt och hållet ordnat inkl bjudit mig på. Jag har världens bästa syster. Finns inget att tillägga på den punkten.
Vi fick en helt super helg. Synd bara att jag var tvungen att ge mig av så snart igen så någon efterfest blev det inte för oss.

Bilderna nedan kanske inte är av bästa kvalite men vad gör det.. De är ju tagna på en helt fantastisk livekoncert. Då får man ta vissa smällar!! Ler ändå när jag ser dem....
            

Kommentarer
Postat av: heidi

Orrrräääättttvis att du fått sett dom grannen.De är bara bra alltså.



kram grannen 47.an

2009-08-23 @ 22:17:36
URL: http://nogg.se/franssonheidi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0