Van der valk

Så heter hotellet där jag sover mina skönhetstimmar när jag är i Holland och jobbar.
Det börjar bli som ett andra hem snart. Alla som jobbar där känner igen en och jag behöver inte längre säga mitt rumsnummer när jag ska äta frukost elelr liknande, alla vet var jag bor trots att jag har olika rumsnummer varje vecka.

Men jag har nog provar alla våningar snart. ingen skillnad als på de fyra olika väningarna. Bara mera trappor att gå i ju längre upp man kommer, för vardagsmotion är bra.

Här är några bilder som jag tog sista veckan denna omgången... gissa om de undrade vad jag skulle ha dem till... kommer du sakna oss så när du lämnar imorgon sa de... Hahahaha.

                                 

Sista kvällen var jag rätt mör efter nästan tre veckor på raken i Holland, kändes i kroppen att det blivit många arbetstimmar. Så efter middagen unnade jag mig ett glas..... med is! Gott som bara den och jag sov som en liten unge i den stora kingsize sängen. Kommer kännas kontisgt att komma tillbax till den lilla 110 sängen jag har hemma i götet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0