Dan före dan...

det närmar sig med stormsteg. Nu är det dan före dan före dopparedan. Helt otroligt att det redan är här. Känns så konstigt. Speciellt eftersom jag fortfarande är i göteborg och inte hemma i Jämshög ännu. Men imorgon rullar min lilla svarta fara och jag neråt. Ska bli skönt.

Under hela december har jag ju öppnat ett paket om dagen som min syster och mamma så snällt fixat till mig. Det har varit väldig blandad kompott. Men varje morgon har jag fått ett gott skratt. Ibland något jag verkligen behöver, ibland bara något väldigt gulligt.
Men den absolut roligaste var nog denna nedan..... För jag har absolut ingen aning om vad jag ska använda dem till.
                                                             
Men så har det varit massor andra roliga, tyvärr inga vinster på lotterna men det värmer i hjärtat ändå.
Här komemr ett urval av de senaste dagarna.....
                                            




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0