Julkalender

Ja då var det december och nedräkningen till julafton har börjat. Ljuse är tänkda på bordet med nummrering, adventsljusstakar står uppe så vi kan räkna ner veckorna, Chokladkalendrar, tv-kalendrar mm.
Men jag har nog fått en coolaste av dem alla i år. Och allt detta har jag att tacka min lilla sis för. Hon har i år gett mig denna fantastiska julkalender
                                                              
Ett litet paket ska öppnas varje dag... vissa av dem inte så små heller. Men det är så spännande. Jag känner mig som ett litet barn på morgonen. Kommer på mig själv med att stå och le när jag öppnar det och njuter av varje sekund.
De tre dagarna som varit har följande saker varit i "luckorna"

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0