Julpyssel

Då närmar sig dopparedagen med stormsteg.... Kan man så här nära jul få ett par extra timmar att förvara?? Jag skulle verkligen behöva dem!

Men idag lördag blev det en dag i mysbyxor med glögg och musik. Rensade köksbordet och satte igång med min pysselhörna. Nästan alla julklapparna är inslagna. Fattas bara några små vänner som ska inhandlas imorgon.
Lät fantastin flöda och hämta några ideer från glömda gömmor i huvudet. Önskar bara att man kom ihåg mera från alla inlsagnings program man sett. Nästa år ska jag nog försöka gå en sån där pyssel / scrapping/ presentinslagnings kurs...... Det hade nog gjort humörsvägningarna mindre.

Men nu är det nästan klart för i år... bara den allra svåraste biten kvar.... rimma. Så nu de sista 5 dagarna har jag att göra mellan arbetspassen.

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0