Förlovningen...

.....alla pratar om.
Varit 4 väldigt händelserika dagar för mig med besök av föräldrar och jobbärenden i Helsingborg men de berättelserna får jag skjuta på framtiden. Idag har det ju blivit officiellet....... Kronprinsessan Viktoria och hennes Daniel får äntligen varandra på riktigt.....
                                               
Jag är nog en anhängare av monarkin för jag tycker detta är jätteroligt!!
Tänk att vi ska få uppleva ett kungligt bröllop. E kronprinsessa och en man från folket. Det tyder ju på att allt går och inget är omöjligt i sverige på 2000-talet!!
SÅ jag har igentligen bara en sak att säga..... GRATTIS PÅ FÖRLOVNINGSDAGEN!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0