Gym el promenad

Det brukar vara frågan. Försöker att variera mig. Nu har det blivit gymmet två dagar i rad så imorgon blir det nog stavarna igen. Eller varför inte ut och springa en runda. Vi får väl se hur lusten faller på. Måste ju köra hårt denna veckan för på Lördag ska jag får massage. Det är med en såndär skräckblandad känsla jag går dit. Visst är det skönt men behöver ha bort lite spänningar i ryggen så kan göra ganska ont oxå. Får väl förlita mig på massören även denna gång.

Som sagt blev det gymmet idag, jag och 50 andra som står och trängs i en sal med stänger och hantlar. Det är ju inte riktigt som att lyfta själv där ute i gymet men bodypumpen fick några pluspoäng.
Brukar inte heller ha 50 personer runt om mig...... ibland får jag liksom leta upp promenadkompisar som här....

Någon som byggt mig en kompis ute i skogen.... MYSIGT. Dock så blir det som så många andra gånger, jag snackar mest.

Träna lugnt, Puss & Kram Antionetta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0