Inget att göra??

Känns det som om ni har alldeles för mycket tid att bara vara på eller vill ni koppla av innan ni somnar.... Ta då mitt goda råd och skaffa er en bok av Åke Edwaldsson. Här nedan ser ni titlarna på det han skivit. Själv lyssnar jag just nu på Vänaste land i bilen och precis läst ut Nästan död man. 
Jag lovar er ni kommer inte ångra den tiden ni läger på dessa böker. Att följa Kommisarie Eric Vinter är precis lagom. inte för blodigt, inte för läskigt, inte för mycket utan precis lagom......
 

  • Till allt som varit dött (1995)                                Gå ut min själ (1996)
  • Dans med en ängel (1997)                                 Rop från långt avstånd (1998)
  • Genomresa (1999)                                               Sol och skugga (1999)
  • Låt det aldrig ta slut (2000)                                  Himlen är en plats på jorden (2001)
  • Segel av sten (2002)                                             Jukebox (2003)
  • Winterland (2004)                                                  Samurajsommar (2005)
  • Rum nummer 10 (2005)                                      Drakmånad (2006)
  • Vänaste land (2006)                                             Nästan död man (2007)
  • Den sista vintern (2008)

  • God läs stund på er...... Puss & Kram Antionetta


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0