~~~ Livet ~~~

...bär iväg en på outgrundade äventyr hela tiden. Ändå så gillar jag det skarpt. Tror allt att det ler lite mot mig för tillfället.
Och jag hoppas att det gör det för alla mina nära och kära oxå. För det är de alla värda.
Jag tycker att jag har fullt upp hela tiden. Det ska lagas mat, någon ska städa hemma, man ska hinna klämma in ett träningspass och så mycket mera och ändå lever jag själv i min tvåa. Tänk så alla de som har familj och ändå klarar av att leka med barnen och få ihop allt det andra. Och så finns det ju dem som jag vekligen beundrar för mod och kämparglöd. De ensamma mammorna. Ni är så duktigt (ni vet vilka jag syftar på tjejer).
Så från och med nu är det slut klagar för min del på att tiden inte räcker till eller att pengarna inte riktigt är med en till månadens slut. 
Jag har det nog väldigt bra och ska försöka uppskatta det lite mera...... att jag inte hade det som nyårslöfte, Det lät ju riktigt bra.

Puss & Kram Antionetta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0