Plask i bassängen

Försöker simma varje onsdag. Går sådär.. Känns inte alltid sådär sprudlande motiverat.
Men idag bar det av.... och tur var väl det. Fick ju uppleva lite av allt möjligt under de 30 minuter jag plaskade runt.
För det första var det ju motion och det om något behöver ju jag.
Sedan fick jag vila ögonen på en riktig snygging i säkert fyra minuter. Lite konstig situation bara, Jag bara i bikini och han i ytterkläder.. Hmm men vilka ögon.
Och inte nog med detta, fick en liten flash back oxå... från skoltiden, kan tänka mig att det var mellanstadiet - det var simlektion på gympan. Själv gillade jag det eftersom jag även simmade i en simklubb.
Vi skulle simma bröst och ryggsim. Alla stod uppställda längs långsidan på bassängen och vår gympalärare säger högt;
Antionetta; kan du hoppa i och simma en längd bröst och sedan nästa rygg. Jag rodnade och ville inget hellre än att sjunka genom jorden. Jag hoppade i och hela vår 30 elever stor klass stod och kollade på min rumpa medans fröken talade om hur rörelserna skulle se ut. Jag menar vi kunde ju alla simma!!!
Rumpan har ju inte blivit mindre men å andra sidan så stod det inte 30 pers och kollade på mig idag!!

Puss & Kram Antionetta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0