Söndag

Idag har julen städats ut till minsta tomte. Känns lite tomt nu. Men nu har man ju fått njuta av det några veckor.
Allt är inslaget i papper och inställt i förrådet. Allt rött är borta och ersatt med grönt i mitt bruna vardagsrum. Synd bara att man inte hade julgran för då hade man ju fått äta lite godis... Men icke då. Det är faktiskt den 11 jan idag och det betyder 11 dagar utan godis!! Måste få berömma mig själv. Tycker att jag varit duktig.

Och inte nog med det. Idag åkte oxå stavarna fram... Så det blev en runda med dem oxå. Så det blir extra poäng för mig.
Helt otroligt, varje gång jag har dem är det alltid någon som ska kommentera det; Har du glömt skidorna??
Men om de hjälper mig att få bort några kilo så bjuder jag på det......

Ta hand om er... Puss & Kram Antionetta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0