Vardag igen

Då steg man upp i morse när klockan ringde som man inte gjort annat. Jag som varit ledig i två veckor borde hoppa upp ur sängen och känna mig utvilad. Ändå hade jag svårt att sova och hoppade ur sängen gjorde jag inte kan jag lova.
Men i tid var jag och det var faktikst ganska trevligt att se alla på jobbet igen på det nya året.
Fast vissa saknades..... Ni vet vilka ni är!!

Öppnade datorn och slog upp mailen, höll tummarna men trots detta fanns det massor av mail och det värsta av allt; de man lämnade innan jul fanns kvar... Så jag får väl ta och lösa de problemen iallafall...

Så nu flyter väl vardagen på. Ganska länge innan nästa ledighet. Man får njuta av vardagen och hitta på lite roligt under tiden. Det är ju snart helg och jag har redan blivit bjuden på ett glas rött på fredag så det blir till att springa ett extra varv imorgon.

Puss & Kram Antionetta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0