Bazar

Man kan ju tro att det ända vi gör här i Holland är äta ute på fina resturanger men så är absolut inte fallet. Men att skriva om jobbet jag gör hela dagarna och kvällarna är inget kul alls så det får bli detta istället.

Igår onsdag åkte nästan hela gänget vidare till Rotterdam för att äta middag. Åt på en Marocian resturang. Blev en blandad måltid. Vi beställde typ en buffe fast bara fär vårt bord. Så det blev kött, kyckling, lax och så någon vit fisk oxå. Salladen var underbart gott till. Ett gls rött vin slank oxå ner.... Allt detta för endast 260kr... hihihih. Det fanns ljus överallt, riktigt mysigt faktikst.
                                               
Idag torsdag promenerade jag och en kollega från USA till en björn resturang. Igentligen är det som ett steak house men heter björn någonting på holländska. Det blev en stek med sallad. Och så för ovanlighetens skull en öl.
Får nog börja röra på mig lite mera om jag ska fortsätta äta såhär.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0