En liten pojk!!

Vill igentligen bara säga GRATTIS till Sus & Majjo för att de fått ett andra tillskott till familjen... En liten son nedkom igår den 12 juli!! En pigg och glad prick på 3225kg och 50cm lång. Allt hade gått bra.....

Visst är det kul att veta att allt gått bra men varför detta med längd och vikt.. Är det något vi tjejer blir besatta av när vi blir mammor... Måste nog diskutera detta med Sus....
Så fort något får en liten sötis så berättas det om hur långa de är..... Jag är nog mera intresserad om de hade 10 tår och 10 fingrar och hur mamman mår....

Ja ja.... Jag längtar redan tills jag får träffa denna lilla vän som kommit till världen!! Fast presenten får nog vara till storasyster Märta istället... Hon är ju en riktig prinsessa!!

GRATTIS VÄNNER
Jag önskar er all lycka i världen med er familj!!
Kramiz, Kramiz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0