Frissan

Fick en tillfällighet att ta en semesterdag... Riktigt gott.
Började med att gå till frissan. Min frissa är den bästa frissan man kan ha. Hon fixar alltid till det trots att hennes första mening är densamma varje gång. "Har du klippt dig hos någon annan sedan sist, Det är så länge sedan??" HAhahaha. Men hon börjar nu efter 10 år att lära sig. Jag går inte till någon annan. Bara väldigt sällan.

Så idag blev det bara lite finstil klippning. Lite uppklipp, lite kortare där fram och så tog jag lyxen att plocka och färga ögonbrynen. Känner sig som en ny människa när man går därifrån.
Fick det oxå stilat med lockar idag... Får nog börja lära mig att göra det där själv för attans vad snyggt det blir.

Det är så väldigt skönt att gå till frissan, hon masserar hårbotten vilket är helt gudomligt, tvättar och ger håret en inpackning som heter duga. Allt serveras men... det finns dock ett men....
När man sätter sig i den där stolen framför speglen så lägger sig liksom magen dubbel. Den är stor min mage det är jag helt medveten om men att den blir SÅ STOR..... Trodde länge jag var själv om att ha dessa tankar men läste faktiskt en undersökning för inte så länge sedan då ca varannan kvinna tänker på detta hos frissan. De ni!! Så sluta skämas för magen och fortsätt njut av behandlingen. Det ska jag, så här blev det denna gången iallfall......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0