Middag

Då har man landat i Holland, närmare bestämt i utankanten av Rotterdam, en liten byhåla kallad Barendrecht. Här finns huvudkontoret för företaget jag jobbar på. Nästan som ett andra hem snart, haft väldigt många nätter på detta hotellet Van der valk. Otroligt långa och jobbiga dagar men oxå massor av skratt med vänner.

Detta var första dagen på en lång vecka som väntar oss. Data träning för halva styrkan som jag jobbar med i Europa.
Känns bra även om det blev väldigt många timmar framför datorn. Men samtidigt tycker jag att det är kul så det är väl tur det. Vi avslutade dagen med en middag tillsammans.... Nästan alla följde med, så det var en blandad skara av engelsmän, fransoser, amerikanare finskar och så jag såklart!!


Själv åt jag en stek med sallad.. Väldigt gott. Lite äppelmos slang allt ner oxå!! Gott och trevligt!!

Kommentarer
Postat av: ida

super fin blogg!

2009-07-29 @ 14:24:45
URL: http://idanderssons.blogg.se/
Postat av: tove

ååh.tack så jätte mycket!

hoppas du fortsätter läsa,

jag är hemma efter en lång resa nu och tänkte precis sätta mig och skriva ner allt.

du har en fin blogg du med!

2009-07-29 @ 22:18:36
URL: http://toveforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0