Planen gick i stöpet

Lördag kväll och jag har haft en lång vecka. Planen var att bara ta det lugnt och fica ett eget litet spa på kvällen.
Ägnade hela dagen i stan för att leta upp ett pat jeans till mig... Ingen roligt lek jag lovar. Men blev som alltid annars... efter att ha provat 50 olika jeans i väldigt många olika affärer så gav jag upp. Min kropp är inte formade för att gå i jeans. Så in på JC och köpte ett pat Lee jeans exakt lika dana som jag hade innan bara två storlekar mindre... Ja,ja.. Nästa gång kanske det blir något nytt..... Vem vet.

Iallafall lördagskvällen skulle börja med en joggingrunda och sedan bara mys i soffan med fruktsallad och spa för händer och fötter. Då kommer första sms.... "Ska ut ikväll, hänger du på??" Nä jag har min plan men tack ändå... Sedan kom nästa från en annan person.... "Ölsugen??" Nä min plan ska hålla, har en lång vecka framför mig och helgerna är upptagna ett tag fram över. Sedan nästa sms.... Person tre försökte.... "Säker att du inte vill ha en öl??"
Här någon stans började jag tveka.... Kanske skulle ut ändå??

Så hamnade först på Que Pasa på Drottninggatan... Väldens minsta biljardbord med halverade pinnar att spela med.. Haahahah. Men kul hade vi!!
Aldrig varit här innan... altid kul med nya upplevelser.. Tyvärr fick de ett stort minus... dubbeltoaletter i all ära men kanske skulle städa dem på en lördagskväll??


Sedan blev det allt en miniturnering med basket på Babar... Gamla stammis-stället fast det ända som var sig likt var just basketen.... JAG VANN!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0