Sandstrand

Efter några timmars jobb fortsatte semesterdagen med sol och bad vid havet.
Körde inom kontoret och fixade lite som var tvunget att göras men sedan tog jag mitt gudbarn med familj och åkte till Åsa sandstrand. Aldrig varit där ute men väldigt fint. En av de finaste stränderna jag har varit på här i göteborg. Och då menar jag inte bara stranden utan hela intrycket. Liksom allt, som ljudvolymen, trevliga människor och väldigt städat och rent.
Glassen var dock lite dyr men det får man väl tåla....
Det blev kycklingsallad med pasta och grönmögelost.... Det sista petade jag dock bort. Annars var det väldigt gott. Mumsade på lite vindruvor och melon oxå. Vilken dag i solen. Kändes helt underbart.

Nästa gång blir det dock jordgubbar oxå för jag saknar dem...Inte blivit så mycket i år....får verkligen ändra på det.

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0