störd sömn

Vaknade inatt vid 23:30 tiden av att ett billarm gick igång ute på parkeringen. Vände mig om och tänkte; -Att folk skaffar billarm som börjar låta bara för att det regnar ute... Idioter. Det slutade inte låta så jag gick ut på toa och när jag återvände började jag fundera i mitt sömndruckna tillstånd. Varför låter det som en tuta och inte som ett larm.
Jag kommer aldrig kunna somna om nu. Jag gick fram till fönstret för att stänga det men kände då en ganska äklig doft av bränt gummi. Öppnade fönstret helt och minsann sär stod en bil på parkeringen och brann....
Jag som alltid ska vara så dukt ringde till 112 och berättade vad jag såg..... Vet ni vad hon sa operatören, Ni kommer inte tro det.
Är det säkert att du ser det för ingen annan har ringt och det gör det alltid i ert område.
Sedan small bilen, antar att bensintanken brann, den hörde hon och sa då att hon förstod och skulle skicka polis och brandkår.

Så jag är glad att det inte är min bil men känner verkligen medlidande för ägaren. Det är så mycket jobb med försäkringar och annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0