12:77

Helt otroligt!!
Hur kan bensinpriset vara uppe i 12:77. Jag kan inte förstå det.. Gick inte oljepriset ner?? Eller har jag drömt??
För några år sedan bilade jag och mina föräldrar till Härnösand där min syster bor.
Vi stannade vid en shellmack för att tanka.... Lite sådär halvpanik för det hade lyst rätt länge i bilen.
Vi stannade och steg ur bilen... Bensinpriset låg på 12:47... Vi trodde först att något var fel sedan fattade vi... Det kostar verkligen över 12 kronor.
Vi tankade bara för någon hundralapp för att åka vidare och hoppas på bättre tur. Skrattet hade liksom fastnat i halsen.
Men vi hittade billigare längs vägen... runt de där 11 kr som var vanligare då.

Jag får nog börja fundera över vart jag kör för det här är ju rån........

Kommentarer
Postat av: Theza

Du kan ju börja cykla till t ex jobbet. Du har ju inte så långt. :P

2009-06-10 @ 20:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0