Blondin

Jag är en äkta blondin och får därmed stå ut med ganska mycket.

Blondinen går in i tygaffären och säger; Jag vill titta på gardiner till min dator.
Affärsbiträdet; Man har inte gardiner till en dator.
Blondinen himmlandes med ögonen, Men hellooooooooooo, JAG HAR WINDOWS.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Det var en gång en blondin som kom in hos en frisör. Hon hade ett par hölurar 
på huvudet. Hon sade till frisören att han absolut inte fick ta av henne hörlurarna. 
Frisören klippte och klippte och efter en halvtimme hade han klippt allt utom just 
vid hörlurarna. 
Äsch, tänkte frisören, nu måste jag ta av henne hörlurarna. Frisören tog av 
hörlurarna och blondinen föll död på golvet. Frisören blev förtvivlad och visste 
inte var han skulle ta vägen. Vad dog hon av? Han tog upp hörlurarna och i dem 
kunde han höra:
- Andas in, andas ut, andas in, andas ut....
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Hur många gånger skrattar en blondin när man berättar en rolig historia för 
henne?
- Tre. En gång när man berättat historien, en gång när hon fått den förklarad 
för sig och en gång när hon förstår den.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Två blondiner körde på en väg längs ett stort fält med vete när de såg en blondin i en roddbåt i mitten av fältet. Blondinen som körde vände sig till sin kompis och utbrast: -Det är såna som hon som ger oss rykte om att vara dumma !! -Jag vet, och om jag kunde simma skulle jag personligen simma ut och dränka henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0