Bulgarien - då var det dags!

Ja då var den långa väntan över. Sedan julafton har jag och min syster drömt om denna relax veckan tillsammans.
Eftersom vi båda ska jobba i sommar av olika anledningar så var detta ett perfekt tillfälle att ta en vecka ledigt tillsammans och ladda batterierna.
Hela resan började strålande. Brukar ganska ofta klaga på att människor som jobbar inom serviceyrken inte käner til service. Man har träffat på alldeles för många sådana. Men nu måste jag ge mig och beröma lite. Fick underbar service på FOREX där de bulgariska leva var slut trots det ordnade de det. Var och shoppade skor på DIN SKO och hon trollade fram skor som ingen annan.

Så ett glas champange och resan stod för dörren. Nu ska vi njuta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0