Homemade

Letat efter en snygg kläning ett tag. Ibland hittar jag en model jag gillar men då passar inte färgen eller tyget.
Ibland stämmer tyget men inte modellen till min kropp. Höll på att bli tokig.
Midsommar närmar ju sig och jag vill ha en klänning utan att rumpan eller magen putar ut.... åtminstone inte mer än det måste.
Så jag hittade denna på H&M, gillade tyget:     
Men när ska jag vara nöjd, långklänning med min breda och korta kropp funkar inte riktigt. Så fram med symaskinen och så tog jag saken i egna händer denna kväll....... Här är resultatet;                                         
                                                                                       .
                                        Hur den blir på får ni se på midsommar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0