Tessan 23 år

Och därmed blir hon vuxen... Eller när är det man blir det?
Själv tror jag helt och fullt att det blir när man inte klarar av att festa och jobba dagen efter.
Så jag har med klartecken passerat den gränsen. Som tur är finns det få bevis...

Men en midda på La Sombrita på linnegatan var en väldigt bra inledning. Sju stycken som avnjöt riktigt god mat och drickan var det ingen som klagade på heller. Två till slöt upp senare så vilket gäng vi var.. Skrattade och berättade många roliga historier.. Speciellt om Tessan så klart!

Hon fick nog en av de bästa presenter man kan får av sin familj oxå. Den passade henne så otroligt bra.  

Ett lila verktygset, Nu kanske hathyllan kan sitta uppe längre!!

Sedan blev det mera av varan nedan och jag tror att jag talar för alla
 när jag säger att vi hade riktigt trevligt.
                         

Grattis Tessan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0