Änglar & Demoner

Så bar det iväg med hela familjen Håkansson i bilen till vår väldigt fina biograf i Bromölla. Vi köpte popkorn och bubbelvatten, tog plats för reklamen och skulle se Änglar & Demoner i över 2 timmar. 
Men ups reklamen var borttagen. Så det blev dirket in i filmen, vilket kändes riktigt lyxigt. Jag och mamma hade läst boken sedan innan men trots det så var den riktigt super.
Spännande även om vissa detaljer inte var vad jag hade väntat mig. Men Robert Langdon löser fallet som planerat och sällskapet Illuminati gör precis som i boken. 
En resa till Rom för att se alla kyrkor och annat hade varit spännande. Vem vet...
Tom Hanks gör ju som alltid en superfilm. Nästan så man längtar till nästa, gåtornas palats eller om det nu var i Cirklens mitt som var nästa. Jag längtar iallafall..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0