Fler i familjen

Måste ju bara berätta.... Familjen Håkansson har blivit större. Så himla kul....
Men nä än är vi syskon singlar.

Den nya vännen har fått namnet Gibbs men kommer lika glatt springade när man ropar HARRY.
Denna röda lilla diamant tillhör min syster Carolina. Fast jag är ju en given gudmor och moster. Förresten det anser jag mig vara till alla våra fyrbenta vänner. Även om de mer ser mig som lektant.

     
Så Gibs Håkansson är nu 11 veckor gammal och vet redan hur man sitter innan maten serveras, kommer när man ropar. Och självklart vet han hur man busar och ser sådär bedårande ut så man förlåter alla skor och strumpor som går åt.

Det kommer bli många roliga stunder med denna lilla krabat, tillsammans med de andra tre hundarna och en katten Tussi!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej! kul att du gillar min blogg... =) har inte hunnit läsa din ännu, men "so far so good" hehe!!

ha de gott, kram hanna! ^^

2009-05-17 @ 20:58:07
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0