Greys...

Sista arbetsdagen gjord på väldigt länge, åtminstone på 2 veckor.
Efter det så börjar nya arbetsuppgifter att gälla på riktigt. Ska bli så fanstastiskt roligt att få vara med i ett projekt som detta. Att implementera ett datasystem från början. Alla processer, all data ja allt!!
Ska bli skönt med semester och jag ska njuta som bara den men sedan ska det bli kul att anta utmaningarna.

Semestern börjar med att packa semesterväskan till Bulgarien och en extra packning till Blekinge dit det bär av imorgon. Men sedan det riktiga startskottet; ett avsnitt av Greys anatomi.
Man kastas mellan ren frustation för Meredith sedan djup sorg för Issie och som vanligt rinner tårarna ner för kinderna mellan skratten. All denna kärlek i olika relationer och konstalationer.... najs!
Kvällens avsnitt visar hur tydligt familjebanden är. Så nu längtar jag ännu mer efter att imorgon får träffa hela min familj. Och då menar jag hela familjen, mamma, pappa, syster, katten och de 4 hundarna. Fullt ös och en fanstastisk start på min semester!!

Det har varit en bra men förvirrande dag idag..... Lever på lite olika moln just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0