Ute på Ö:a

Vaknade upp i morse och märkte att vi inte hade någon ström. Beslutade efter ett glas vatten att lättast var nog att gå och lägga sig och se om man kunde vakna igen senare med ström... Det lyckades!!

Så när frukost och morgonpromenad var avklarade så tog jag min svarta lilla vän och körde ut till Ö:a. dvs Tjörn och min glada vänner där ute. Skärhamn en sommardag som denna är helt fantastiskt fint.

Blev champange på första altanen och valfri glass på nästa.... Vilket liv!! Tack kära vänner!!
Kan ju meddela att jag ocå har en linje efter tröjan... Tänk att den lilla solen tog lite ändå.

  Visst ser familjelivet härligt ut.... Altanen får 10 poäng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0