Fredagsmys...

.. med julinspirerad matupplevelse. Visst låter det fint!! Men vad gör man inte när man inte får ha julfest på jobbet!
Trevligt hade vi iallafall. Vår eminenta trivselgrupp på jobbet har slagit till med bravur. Det var en väldigt trevlig kväll. God mat - första skinkbiten och prinskorven är uppäten för i år. En och annan snaps hade vi samlat ihop - gav dock bort min då jag hade min svarta fara med mig. Roliga lekar - även om jag nu inser att jag ser väldigt lite på tv. En och annan dans blev det ju oxå när vå egen discjockey fick igång dansmusiken. Precis sådär LAGOM perfekt blev kvällen. Lämnade dansgolvet och förmodar att några tappra själar drog vidare ut på stan sedan.

      

Kommentarer
Postat av: Etienne

Hey!! Having a party in Ashland without me!?!?

Have a good holiday season and a perfect new year. I hope everything works out for you in 2010!!

See you soon!!

2009-12-18 @ 16:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0