Mys

Man kan göra det på så många olika sätt det här med att mysa.
Jag har ett väldigt stort behov av mys i mitt liv. Men det är olika beroende på om man är själv eller med vem man spenderar tid med.

Är jag själv så är det riktigt gott att ta en dusch och sedan en varm kopp te och bara njuta under filten. Det är mys för mig... Familjemys på fredagar är ju oxå en variant, tyvärr får inte jag uppleva det varje fredag men hemma i Blekinge hos föräldrarna har de öppen spis. Snacka om mys när man sitter framför den. Men om jag är med en nära vän är det mys att bara sitta jämte, prata och skratta tillsammans, Det är mys.

Men så finns det ju det här lilla extra, härliga myset när man är får sitta och ta på någon och bli omtyckt tillbax. Det finns liksom inget härligare..... Det är något jag som singel längtar mycket efter. Tur att jag har vissa som står mig nära så jag får uppleva detta iallafall.
För vad är bättre än att krypa upp i soffan nära en man som luktar man och bara få ta på lite..... DET ÄR MYS!!

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

D e gött o mysa ..... de får vi göra snart :)

2009-11-05 @ 13:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0